Categorieën

In gesprek met Sanneke

Waar je voorheen alleen Topwurk in Dokkum vond, hangt nu ook D-jobs aan onze gevel. Mijn functie bij deze 2 labels bestaat o.a. uit het bijhouden van alle administratie die bij de uitzendingen komen kijken.  Zo zorg ik ervoor dat de uitzendkracht op tijd zijn/haar contract ontvangt en dat de opdrachtgever de bevestiging ontvangt en retourneert. Daarnaast komt er veel kijken bij de urenregistratie, kilometervergoedingen, huisvesting, vervoer, wijzigingen in de CAO of wet- en regelgeving en uiteraard in de verloning.

 

Sinds de tweede lockdown werken wij deels op kantoor, waar we de 1,5 meter afstand met collegae onderling prima kunnen hanteren, en we werken deels vanuit huis. Aankomende week heb ik een aantal digitale afspraken met klanten gepland. Deze klanten begeleid ik in ons nieuwe verloningssysteem, waarmee we in januari van start zijn gegaan. Stap voor stap leg ik onze relaties uit hoe ze op de juiste wijze kunnen inloggen en de uren van de medewerkers kunnen inboeken.

 

Door de coronamaatregelen zijn de contacten met uitzendkrachten en klanten momenteel helaas veelal telefonisch en digitaal. Langskomen mag alleen voor echt noodzakelijke dingen en op afspraak. Dit is natuurlijk niet hoe wij willen werken, het liefst hebben we persoonlijk contact onder het genot van een bakje koffie of thee bij ons op kantoor. Hoewel de meeste van onze inleners gelukkig gewoon door kunnen gaan met het werk en daarvoor nog steeds onze medewerkers nodig hebben, voelt het op een of andere manier wel rustiger doordat de reuring van spontane binnenlopers weg is gevallen.
Auteur Sanneke Agema
Publicatiedatum 22-2-2021 13:40
Share:
D-jobs gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close